Share
Get widget

Liked

Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2011

Saltiness by the Sea Vol. 2 (aka Almyra Exposed!) {+Ελλ.}







                             So, the last time I blogged about "Almyra" (see Saltiness by the Sea) I had left you all with a rather good impression I'd say. Ok, the place wasn't perfect and neither was the food, but all in all it was a good effort for this little place and worth a visit.



                             Now, however (cue the dramatic music), I have changed my mind. About a month ago (see Status Report, for why I was late writing about this), I revisited Almyra, having the urge for seafood. Given the limited offer of seafood, I ordered the salmon. I was in for a very bad surprise. The strong side sauce initially masked it, but suddenly I realised the fish had gone off. It smelt awful and tasted even worse, something my partner in eating attested to aswell. I was disgusted at having been served such a thing and actually being charged 9euros for it! I called the waiter and made a serious complaint, asking for it to be taken away and the bill brought immediately since my stomach had started to ache ominously. To my amazement the waiter actually laughed in my face! Can you believe it? To make matters even more disgruntling, no manager, no chef, no reduced bill came out and on top of it all we weren't served dessert either (not that I would have eaten it), as if we were the ones insulting them! Uncroyable!
Given the fact I spent the remainder of the night hugging the sink close and wretching my guts out they should be very happy indeed I'm not talking about foodpoisoning. I was very disappointed not only by the incident in itself, but more importantly by the way it was handled. Everyone will agree that mistakes happen everywhere, after all we're only human, but had they been more civilised and courteous about it, as one would expect from any good restaurant, I would have thought twice about writing about the incident, or even used their policy as a positive attribute of the restaurant, that, in fact, even if something goes wrong, they could make it up to the customer. As it is though, I am not amused and it is a shame, given I thought it a very promising place.

In conclusion, I am obviously NOT saying don't go, since I am not a malicious person. I'm simply reporting the facts, as is my duty as foodblogger. The rest is up to you...






Και στα Ελληνικά!

                            Την τελευταία φορά που έγραψα άρθρο για το "Αλμύρα" (βλ. Saltiness by the Sea), σας είχα αφήσει όλους με μία αρκετά καλή εντύπωση, όπως άλλωστε είχα μείνει και γω μετά την πρώτη αυτή επίσκεψή μου. Εντάξει, το μέρος και το φαγητό δεν ήταν και τέλεια, αλλά ήταν μια πολύ καλή προσπάθεια για τη μικρή πόλη της Ιεράπετρας και άξιζε σίγουρα μιαν επίσκεψη.


                            Τώρα όμως (*δραματική μουσική*), έχω αλλάξει γνώμη και διάθεση. Πριν από κανένα μήνα (βλ. Status Report για το λόγο που άργησα να ποστάρω νέα), συνέβη το εξής περιστατικό. Επανεπισκεπτόμενη το Αλμύρα, είχα όρεξη για ψάρι, ή γενικότερα θαλασσινά (ναι, ξέρω, για θαλασσινά στην Ιεράπετρα στο Αλμύρα βρήκα να πάω; Αλλά το προσπερνάμε). Δεδομένης της μικρής ποικιλίας του μαγαζιού σε τέτοιο είδος, παρήγγειλα το σολωμό. Με περίμενε, ωστόσο, μία άσχημη έκπληξη. Σαν ήρθε ο σολωμός, αρχικά η δυνατή μυρωδιά των μπαχαρικών της σάλτσας υπερκάλυψε το γεγονός ότι ο σολωμός ήταν χαλασμένος. Εντέλει, όμως, προφανώς το κατάλαβα. Η δυσωδία ήταν φοβερή και η γεύση χειρότερη, όπως επιβεβαίωσε κι ο συνδαιτημών μου. Ενοχλημένη που θα μου ζητούσαν κιόλας να πληρώσω 9 ευρώ γι'αυτό το πιάτο, κάλεσα το σερβιτόρο κι αφού παραπονέθηκα ζήτησα να μαζέψει τα πιάτα και να φέρει το λογαριασμό, μιας και είχε αρχίσει ήδη το στομάχι μου να διαμαρτύρεται παράξενα και δυσοίωνα. Προς τεράστιά μου έκπληξη και θυμό, μου γέλασε κατάμουτρα και είπε ότι θα περάσει το μήνυμά μου και μέσα. Στη συνέχεια, ούτε μάνατζερ, ούτε σεφ, αλλά ούτε και μειωμένος λογαριασμός δεν ήρθε στο τραπέζι και το κερασάκι στην τούρτα ήταν η έλλειψη τούρτας, τουτέστιν ούτε και γλυκό δε μας έφεραν! Λες και αυτοί ήταν οι προσβεβλημένοι της υπόθεσης! Πραγματικά απίστευτο.
Δεδομένου ότι πέρασα το υπόλοιπο της βραδιάς αγκαλιασμένη με το νιπτήρα, βγάζοντας τον "πόνο" μου σ'αυτόν, θα'πρεπε να χαίρονται, πιστεύω, που δεν έκανα λόγο για καμία τροφική δηλητηρίαση. Όπως και νά'χει απογοητεύτηκα οικτρά όχι μόνο από το ίδιο το περιστατικό, αλλά πρωτίστως από τον τρόπο που το χειρίστηκαν. Λάθη, όπως ξέρουμε όλοι, συμβαίνουν παντού, λάθη είμαστε, ανθρώπους κάνουμε άλλωστε, ωστόσο αν είχαν φερθεί λίγο πιο ευγενικά και πολιτισμένα, όπως θα περίμενε κανείς από οποιοδήποτε καλό εστιατόριο, τότε ίσως και να μην ανέφερα το περιστατικό αυτό, ή αν τό'κανα θα'ταν σ'ένα θετικό πλαίσιο, ότι μπορεί το μαγαζί να επανορθώσει άξια ακόμη και σε περίπτωση λάθους και μπράβο τους. Όπως έχει, όμως, η κατάσταση λυπάμαι, γιατί πίστευα θα μπορούσε να'ναι ένα πολύ αξιόλογο μαγαζί.


Τέλος πάντων, εντέλει δε σας συμβουλεύω να μην πάτε. Απλώς καταγράφω τα γεγονότα, όπως οφείλω να κάνω σαν foodblogger και σας ενημερώνω. Τα συμπεράσματα δικά σας...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My pics from FoodSpotting.com

Favorites Facebook Twitter Delicious Digg

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons
Twitter Bird Gadget